Сви ми људи

foto_galerija
foto_galerija
foto_galerija

У оквиру програма „Ми и они други“, а у склопу изложбе „Граница је затворена“,  у Музеју афричке метности, наставнице Душица Ђорђевић и Нада Бањанин Ђуричић припремиле су са групом ученика одељења 42-2 огледни јавни час „Сви ми људи“.

Час је брижљиво осмишљен са циљем сензибилисања ученика на тему избеглиштва, а његовој реализацији претходиле су бројне активности, између осталих и истраживање које су наши ученици обавили разговарајући са азилантима из Авганистана. У истраживању су учествовали и ученици других београдских школа у оквиру програма који је осмислила Група 484. Након истраживања реализовани су часови, презентације и изложбе у Музеју афричке уметности.

Час ученика и наставника Железничке техничке школе конципиран је у три целине:  усмена презентација уз излагање 4 постера, које су објаснили ученици Милош Вујић, Радивоје Спалевић и Дијана Радовановић,  излагање бившег ученика Петра Јаначковића, преводиоца у НВО „Лекари без граница“, и пројекција кратког филма. Час је реализован 18.11.2015. године, а евалуација је показала да је био веома успешан. 

 

Датум уноса:30.11.2015

АКТУЕЛНОСТИ

Језик, уметност и култура

На међународној конференцији за наставнике енглеског језика, која је одржана 14. и 15. септембра 2018. године у граду Храдец Кралове у Чешкој, представник Удружења наставника енглеског јези...

Детаљи »


Бронза у кајаку

Појединачно и екипно Првенство Србије у кајаку одржано је почетком септембра 2018. године на Ади Циганлији у Београду, у организацији Кајакашког савеза Србиј...

Детаљи »


Путеви развоја Железничке техничке школе (1881-2018)

Дан школе, 1. октобар, обележен је отварањем мултимедијалне и интерактивне изложбе – „Путеви развоја Железничке техничке школе (1881-2018)“. Идеја о поставци изложбе потекла је од Споменке...

Детаљи »


Прослава Дана школе

У Железничкој техничкој школи свечано је обележен Дан школе – 1. октобар. Тим поводом присутнима се најпре обратила в.д. директора Сања Милојевић, која је  истакла значај који школа као ин...

Детаљи »