Када млади проговоре о вредностима
O националном идентитету, о културолошким обрасцима, интеркултуралном разумевању, религијској различитости и толеранцији, о односима моћи унутар друштва, као и између држава, о предрасудама, односу према мањинама, људским правима, или родним позицијама, може се учити кроз наставу социологије, грађанског васпитања, или устава и права грађана, али и кроз аутентични уметнички израз ученика Медицинске школе Звездара, Седме београдске гимназије и Правно-биротехничке школе „Димитрије Давидовић" исказан кроз једну позоришну представу.
Представа се зове „Нецензурисаниˮ, а настала је као резултат едукативно-креативног програма који је Група „Хајде да..." спровела са средњошколцима са територије Београда, а у оквиру пројекта „ОДЕЛИ МЕ! ‒ ЕУ и национални и културни идентитет: истине и предрасуде". Пројекат је финансирало Министарство за европске интеграције Владе Републике Србије.
„У оквиру овог програма смо се, кроз обраду књижевних дела, бавили сликом Европе и њених вредности, уочавајући сличности и разлике између нашег и ширег културног простора," каже Милица Поњавић, једна од водитељки програма.
Нада Бањанин Ђуричић је повела ученике одељења 31-2 и 41-1 на представу која је одржана 30. новембра 2017. године у Културном центру „Рекс".
Датум уноса:01.12.2017
ПОВЕЖИ СЕ: