Да ли да одем или да останем?

foto_galerija
foto_galerija
foto_galerija
foto_galerija
foto_galerija
foto_galerija
foto_galerija
foto_galerija

У оквиру пројекта СТЕЈнет (STAYnet) који се у Србији развија у сарадњи Гете института, Немачко-српске привредне коморе и другим партнерима, за ученике средњих школа реализован је позоришно-педагошки пројекат „Да ли да одем или да останем“, са циљем да се младима приближи тема великих одлука на крају њиховог школовања и да препознају перспективе које им учење немачког језика може пружити у Србији.

На позоришним радионицама које су у току октобра и новембра водили позоришни педагози Предраг Калаба и Јелена Гојић, ученици су имали прилику да глуме, праве музику, пишу текстове, креирају сценографију и костиме, али и да се суоче са важним питањима на креативан начин кроз игру. Као резултат радионица настала је позоришна представа „Мало сутра“, која је изведена 14. новембра 2021. године у Дечијем културном центру у Београду. У пројекту је учествовао и ученик наше школе Александар Радишић из одељења 46-1, који је са нама поделио своје утиске после представе и посебно истакао значај тимског рада за успех читавог пројекта и чињеницу да је представа настала на основу личних прича, животних ситуација и размишљања самих учесника. Надамо се новим извођењима ове сјајне представе на позоришним сценама и у средњим школама широм Србије.

 

Датум уноса:15.11.2021

АКТУЕЛНОСТИ

,,Пруга" о нама

  У децембарском бр...

Детаљи »


Ментално здравље младих и психоактивне супстанце

  Поводом обележавања Светког дана менталног здравља, у нашој школи одржано је и предавање на тему ,,Ментално здравље младих и психоактивне супстанце"....

Детаљи »


Спортски дан

  У среду, 6. 09. 2023, ученици одељења 4/1, 4/3-1, 4/3-2 и наставнице Наташа Живановић, Горица Миљић и Зорица Митић су реализовали спортско дружење. У...

Детаљи »


Развој железнице је незаустављив

  Вршилац дужности генералног директора ,,Србијавоза" Иван Булајић посетио је у среду, 28.02.2024.године, Железничку техничку школу и ученицима трећег ...

Детаљи »